MIsNixx:
De “macht” van de landelijke bestel- en reserveer platforms is te danken aan hun naamsbekendheid. Een aangesloten restaurant levert dat omzet op maar betaalt daar fors voor. Een niet aangesloten restaurant loopt door die naamsbekendheid omzet mis.
MisNixx zet zich in om een provisievrij alternatief met landelijke naamsbekendheid op te zetten. Horeca ondernemers kunnen daarmee een forse besparing realiseren en extra omzet realiseren.
Om het concept te doen slagen roepen wij de hulp van horeca toeleveranciers in. De concrete vraag hierbij is om klanten via nieuwsbrieven en klantcontacten op MisNixx te attenderen.
Meer info:
MisNixx in het kort.
Kern van het project is een gezamenlijke app met voor de consument aantrekkelijke functies die uitnodigen de app dagelijks te openen. Vanuit de app komen de klanten direct op de eigen bestel- of reserveer pagina op de site van het restaurant. Dat betekent dat zij bestellen of reserveren zonder tussenkomst van derden. Hiermee bespaart het restaurant provisie afdracht.
De promotie
Na aanmelding ontvang een horeca ondernemer flyers om aan klanten uit te delen. Daarnaast zorgen wij voor lokale promotie. Hierbij geldt dat hoe meer restaurants mee doen hoe groter ons budget en des te krachtiger de campagnes.
Unieke samenwerking.
Bij de huidige platforms kan je of alleen eten bestellen of een tafel reserveren. Via MisNixx kan je zowel eten bestellen als een tafel reserveren maar ook bij lokale winkels terecht. Al die partijen werken door het uitdelen van flyers mee aan de promotie.
Handig voor de klant.
Met MisNixx kan de consument zowel eten bestellen, een tafel reserveren, bij winkels shoppen en punten sparen. Dat maakt MisNixx voor de consument heel interessant
De rol van leveranciers.
Om alle horeca ondernemers te bereiken roepen we de hulp van leveranciers in. Zij kunnen hun klanten via nieuwsbrieven, mails enz. makkelijk bereiken en over MisNixx informeren.
Door hier als leveranciers gezamenlijk de schouders onder te zetten kunnen we horeca ondernemers helpen op korte en lange termijn te besparen.
Mee doen kost . . .
Meedoen kost u als leverancier niets, terwijl het wel goodwill oplevert.
Meedoen kost een horeca ondernemer € 1,- per dag en verder geen gedoe met provisie afdracht.
Die € 1,- wordt besteed aan promotie acties.
Over ons.
Ons team bestaat uit 5 man, elk specialist in hun vakgebied, en we werken allemaal van uit huis. Dat scheelt veel huur, reistijd, -kosten en is beter voor het milieu.
De kracht van onze projecten zit in een hoge mate van automatisering. Dat vraagt enerzijds een investering maar levert uiteindelijke veel tijd- en geldbesparing op.
Wij geloven in de kracht van ondernemers. Als die de krachten bundelen bereik je met weinig kosten heel veel. Voor succes moet die samenwerking wel goed gecoördineerd worden. Dat is onze taak.
“De kracht van machtige bestel- en reserveerplatforms is hun landelijke naamsbekendheid. Daar heb je ook als je niet bent aangesloten last van.
Met een landelijk en aantrekkelijker alternatief voor consumenten pakken we de markt terug.”
klaasjan Leenheer, oprichter MisNixx