marketing:

Gaaf, zo’n nieuwe app voor (bezorg)restaurants! Maar hoe trekken jullie inwoners naar de app en hoe denken jullie de markt te pakken?

Da zijn goede vragen die we graag voor je beantwoorden.

Dit is wat ER speelt:

1: Steeds meer (bezorg)restaurants hebben moeite met de “macht” van grote bestel- en reserveer-app’s en zoeken naar voordelige alternatieven.

2: Consumenten krijgen moeite met al die verschillende app’s op hun telefoon. Een app om te bestellen, een app om te reserveren, een app met deals, een app voor voedselverspilling en ga zo maar door. 

MisNixx speelt hier op in en dat is ons marketinggeheim.

Consumenten Winnen:

1 Goodwill: Consumenten houden van goodwill. Kunnen ze lokale (bezorg)restaurants helpen door niet meer te bestellen of reserveren via machtige platformen doen ze dit! Maar dit moeten ze wel weten. Daarom verspreiden we o.a. deze goodwill-flyer in een stad.

2 Gemak: Consumenten willen af van al die losse app’s op hun telefoon. Het gemak van 1 app die alle functies combineert voelt als een “win”. Hun telefoon wordt hierdoor leger en overzichtelijker. 

Zo pakken we de markt:

Het maken van een app of website kan ik iedereen. Maar de echte kracht zit in landelijke marketing. De machtige platformen weten dit als de beste.

Onze ambitie is om MisNixx in iedere stad te lanceren waardoor we een landelijk merk opbouwen. Dit doen we d.m.v. lokale campagnes op (social media, youtube en offline advertenties) en werken we samen met lokale (bezorg)restaurants en winkeliers.

Marketing-Budget: Hoe meer (bezorg)restaurants mee doen in een stad, hoe groter het maandelijkse marketingbudget.